det spökar i mig allt höjs och sänks jag vill bara veta vem det är vad det är

Nyss spelade jag monopol med min familj. Alltså, det borde man göra oftare. Superduper mysigt. Fast jag kom sist, efter min syster. Min lillasyster dessutom..
Nu är det dusch och tvätta mitt äckliga hår som gäller, efter det väntas mer studier och sådant där tråkigt. Tjoho!
Dessutom är mitt rum stökigt, igen. Jag får väl kanske hoppa runt på ett ben och göra min mor glad! Kanske. Det där var verkligen inte mer än ett kanske! Absolut bara ett kanske.

Imorgon väntar skolan bakom dörren, yey! Och så styrker vi yeyet. Den här veckan kommer jag inte kunna göra annat än att plugga. Min fot tillåter varken idrott eller ridning. Åh, hur ska jag klara mig? Men det finns en posetiv sak med det, vilken är att jag kan plugga så att jag ligger före i alla ämnen, de ni! Och då kommer nästa vecka bli underbar. Gud så bra! Men på torsdag ska jag åka och bjuda på tårta i stallet ( tradition när man ramlar av ni vet, därför jag hoppar på kryckor ifall jag inte sagt det! ).

Duschen ropar. Så jag ska väl gå dit nu. Nej förlåt, hoppar menar jag!
Jag hittade föresten en bok som heter "Konsten att vara snäll". Vet iinte vad det är för något, men det lät sött så jag tänkte varför inte?

Ha en bra kväll!

nu är dörrarna stängda. till och med låsta. nyckeln har jag svalt. att knacka lönar sig inte, jag vet ändå inte hur man får upp dörren.


Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0