att vara glad är något inlärt beteende just be happy, men saker snurrar precis som jorden

Herr nässpray och fru halstablett är mina bästa vänner just nu. Te är mitt barn. Min förskyldningsfamilj!
So-boken och jag är däremot lite små sura på varandra, likt som min vackra växt i mitt fönster som jag har väll sex gånger den senaste veckan. Vatten har den då inte heller fått, den börjar med andra ord bli vek.
Nu ska jag försöka ta ett litet snack med min so-bok, ett litet vänskaps snack. Sedan ska jag umgås med min allra bästa vän sängen i ungefär sju timmar.

puss & massor av kramar från Josefin


jag borde köpa en drömfångare som fångar upp mina onda drömmar. de gör mig endast rädd. låt mig drömma fint denna natt. kanske om sol och röda små hjärtan bland alla höstens löv.

Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0