DET FINNS EN MAN I DETTA LAND SOM FÅR MIG ATT MÅ BRA

jag ser dig på en gång  ser direkt att det är du  ser bara fega rörelser
men ingen klocka om saknad ringer inuti mig  för jag har glömt
inte förträngt
inte gjort   något med mening  bara glömt
det är försent
vad ska det ge till  vart ska det leda
pilen i mitt hjärta pekar inte ditåt
mitt hjärta pekar inte mot is  mitt hjärta pekar mot värme
värme som ger mig energi och kärlek
att stå sitt kast är en bra grej  sätt dig och fundera


du är bra, alldeles för bra.

vi ses i november, då kommer jag möta lyckan

 

 


Kommentarer
Från: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack snälla du :D

2010-09-14 @ 18:34:44
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0