det kommer tillbaka och jag måste ut . ut innan allt sprängs och jag flyger med det

En morgon med ensamheten. Så fruktansvärt skönt. Jag har kollat på Idol-repriser från halv ett. Nu har jag ont i huvudet. Därför ska jag nu åka till min älskade häst och ta en rejäl promenad ute i skogen. Vill inte rida, jag vill bara gå bredvid. Man skapar en sådan kontakt då. Man komunicerar på ett så anorlunda sett. Just därför.

Google translation:
 One morning in solitude. How terribly nice. I have watched Idol reruns from mid one. Now I have a headache. So I will now go to my beloved horse and take a big walk in the woods. Do not ride, I just want to go next. It creates such contact since. It communicates so dating Lund seen. Just because.


Kommentarer
Från: Rosita

Åh vad det där sista lät skönt!

2010-09-26 @ 19:02:56
URL: http://fewlix.blogg.se/

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0