NU VET JAG VEM JAG TILLHÖR ÄVEN FAST JAG INTE VILL


fredag blev en hemmakväll för att samla kraft och ork. nu ska jag släppa krav och höga förväntingar och dansa med i virrvarret. hänga med i strömmen och inte tänka. låta alla funderingar lämna min kropp för en dag och leva. leva i den febriga stan. leva med musiken och njuta av vänner. för jag har otroligt bra sådana. antaligen de otroligaste någonsin.


just nu snurrar rummet. en vecka av skola börjar visa resultat genom trötthet. hjärnan samlar mer och information var dag som går. det blir överfullt och övergår till yrsel. men jag ska inte dras med i orkanen som min hjärna orsakar riktigt än. musiken lockar mer än en rörig verklighet. och samma låt spelas för tillfället väldigt ofta. vet inte varför jag har fastnat för den här , det bara blev. den känns passande på något sätt. rätt alltså. den här kan också få visas här. håkan, har han några dåliga låtar?

musiken skriver här. den rör mina fingrar åt mig.




Kommentarer
Från: klara

sv; ja de gör vi älskling. love u <3

2010-09-11 @ 01:29:58
URL: http://klarafrida.blogg.se/

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0