VÄRLDENS VACKRASTE FÖR TILLFÄLLET OCH SOLEN LYSER

ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på

Solen lyser ute och jag ligger inne i sängen under täcket med en hejdundrarnde huvudvärk och en ordentlig hög med läxor på skrivbordet. Tänkte faktiskt sätta på mig en stor kofta, slänga halsduken runt halsen och knyta på mig conversen och ta mig en promenad. Känns behövligt och otroligt skönt.

egentligen är det okej med mig

Att det är helg för mig om en dag känns helt okej. Det kommer bli en bra helg tror jag. Film och innekvällar med vänner hör liksom hösten till. Och har jag sagt att jag älskar hösten? Speciellt dagar som denna. När träden börjar bli gula, röda och oranga, när solen lyser och luften är klar. Nej, jag måste ut nu.

för jag älskar ingen alls sånt där är slöseri med tid


Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0