ÖLKJHGFDSGHYJUIKO

nu är jag hemma i västerås igen och orkar egentligen inte alls skriva här. men.. jag gör det ändå, bara för att. kom hem vid cirkus 4.
efter att ha kastat ut kläderna ur väskan ( som luktade äckelpäckel efter den där stugan vi både i) så var jag tvungen att åka och pussa på min pålle. min lilla älskade häst. jag vet att du inte kan läsa, inte har tillgång till en dator men jag skriver det som jag har viskat i ditt öra så många gånger; jag älskar dig.
förlorade en ring i stallet också, poff pang pong så flög ringen av mitt finger och plums så hamna den i brunnen. deprision. djuupt ledsen.
gud vad jag skriver massa skit och när jag läste vad jag skrivit nyss var det väldigt ovärt. öjöj.

nä, nu tror jag ska ta min kreativitet och gå ner och klippa o sy i lite tröjor. jepp, de ska jag.

( nån bild från i vintras. varför kvaliten är sådär? vet icke )




Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0