REGN-RAIN

Regn, är inte det otroligt mysigt? När man sitter inne iallfall?
Jag har läst ut en veckorevyn och kollat igenom HM katalogen. Och nu sitter jag ock lyssnar på älskade Håkan Hellström. Som sällskap har jag en fluga som sätter sig på skärmen och är allmänt iriterande. Men jag låter den vara. Den har ju ingenstans att ta vägen. Den har inget tryggt hem. Och ut kan den inte flyga omkring som annars. Regnet kommer sänka den. Stackars liten.

Nu är min största fundering om jag ska göra nånting av min dag eller inte. Vilket jävla i-lands problem. Vilken värld vi lever i.. Patetiskt. Egentligen.

Gårdagen blev mysig. Träffade min vän Julia och gick en runda på stan. Köpte isthe och jordgubbar för att ta med till lillå. Där satt vi på en brygga ett tag. Myspys.

Nej nu ska jag sitta och stirra mig blind på regnet ett tag. Man blir lite smått deprimerad av det. eller det kanske bara är jag?

 



en liten otroligt vacker bild från bulgarien. ösregn jaapp!


Kommentarer
Från: josefine

tack :)

2010-07-29 @ 13:20:45
URL: http://technicolor.blogg.se/

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0