USCH VAD JAG KLAGAR, DET ÄR INTE SUNT




SNÄLLA KOM HIT NU.
ge mig en dröm. vadsomhelst.
knacka på ikväll. du behöver bara stanna en stund. bara visa dig. som ett livstecken.
eller nej. gör inte det förresten, det kanske bara är dumt. a, det är det nog. nej förresten. det är det inte.
bara en pytte, pytteliten stund.
kom kom kom medans som som som sommaren hänger sig kvar. nej usch va dålig den låten är.
jaja. vi kanske möts ikväll. fast vi kanske redan har gjort det för det känns redan bättre.


" jag känner pojken här i fönstret mittemot han samlar drömmar i fickan"
H.H
den pojken vill jag möta. jag tror vi är lika. han verkar söt.


Kommentarer
Från: ASIAT

vad har du gjort idag då? =)

kram!

2010-07-30 @ 23:18:21
URL: http://asiat.blogg.se/

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0