TRALALALASHALALAL

Skolan är igång- inte kul, men ändå skönt. Den här hösten ska bli bra, mycket bra har jag bestämt. Hur? Genom att tänka posetivt och inte klaga. Det kommer man långt på. Om man inte klagar blir man lyckligare, det är faktiskt så.
Därför ska jag börja med att inte klaga på hösten utan hylla den. Gula, röda och organga blad som singlar ner till marken, innedagar uppkrupen i soffan med en filt och en kopp te, vantar, mysiga ridturer och sist men inte minst halsdukar, jag älskar halsdukar, har alltid gjort och kommer alltid att göra, halsdukar i massor!  Det där blev nog Sveriges längsta mening!
En posetiv sak som kommer lysa upp min november: HÅKAN KONSERT!
Och, jag höll på att glömma, jag har ju fått jobb för tusan! På helgerna. Härligt, här ska det slitas!

Åhhh, varför skriver jag det här? 100% onödigt, faktiskt. Vem vill läsa den här skiten? Jaja, skönt att rasta av fingarna genom att skriva iallafall!

 

posetivt face här !! ( ironi x 345 :) )


Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0