utan tankar och definitioner skulle talan vara helt utanför kartans gränser










För det skogen viskar kring sina kala grenar är inte alltid det rätta
Vem bryr sig nu. Ingen bryr sig längre. Ord är bara ord, vissa med innebörd, men endast ett fåtal.
Vem var du?
Jag minns dig. Minns dig precis som du var. Tankarna vrider och vänder inte, inte nu. Om du är en liten bit i mitt pussel som saknas? Ja.
Men mitt pussel är stort. Flera miljoner bitar. Vissa större, vissa mindre. Din bit är liten. Så liten att jag klarar mig utan problem.

Allt världens reklamer säger är bara skit.


Kommentarer
Från: josefin mandarin

snygg du e gullet

2010-12-19 @ 23:43:52
URL: http://mkeys.devote.se

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0