inge mer abrakadabra

som alla andra vardagskvällar slutar slutade även denna i sängen med en kopp thé och musik.
även denna kväll funderar och tänker jag.
jag tog en klunk thé och såg mig själv speglas i botten av koppen.
jag såg ett par ögon kolla på mig.
jag kollade tillbaka.
som likt på en främling men ändrade mig snabbt.
jag känner ju den där tjejen.
det gör jag faktsikt.
den där tjejen är inte vilken tjej som helst.
det är du.
inse det.
kanske till och med acceptera det.
men jag har gjort det.
accepterat att jag är jag.
att jag alltid kommer att vara jag.
att jag har gjort misstag.
att alla gör misstag.
jag vet det nu.
jag har lärt mig några av livets läxor.

Kommentarer

Skriv några rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0